i en borg med mina rövare

familjen har köpt en grill
för hushållskassan
Therés vägrar misslyckas med tändningen, så hon överdriver med tändvätskan
några hamburgare brann
min kyckling blev svart
Fredrik lät maten bli kall innan han valde att äta den
Simeons svägerska blev inte Julia, i Jakten på Julia
jag ska få köpa myggspiraler för hushållskassan
hoppas även på någon filt kanske!
kvällen var halvspårad men väldigt trevlig
utomhusvistelse till elva
Marabous Polka är inte lite god som Fazers Mariannechokladkaka
jag kom trea i Yatzy, Anton är vann.
funderar på om det var för att han va sekreterare?

Kommentarer
Postat av: beckis

jag har varit jätteförvirrad ett tag och inte alls förstått varför du inte har bloggat. idag kom jag på att det ju är här du befinner dej!

2010-05-23 @ 22:47:36
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0