sommar och sol



nu har det varit sol i 19 dagar i sträck
2 av dessa dagar har det varit lite moln
igår låg jag och Anny i vattnet vid Nossen i närmare en timme
inne i souvernirbutiken är det varmare än i luften ute
och tio gånger syrefattigare, så där är det tungt att jobba i dessa dagar
men jag ska inte klaga. jag njuter verkligen hela tiden
man får nästan lite utlandskänsla även i sveriget i år

i veckan var mamma och mormor här
det blev alvhäng, västervik och bad
väldigt bra visit

ikväll blir det födelsedagsfirande och fotbollsfinal
någon öl och lite jordnötter
imorn är jag ledig igen!


Kommentarer
Postat av: amy



heia! äntligen kollar jag in på din blogg, mysigt! jag fylls av nostalgi från förra sommaren! om en månad är jag där! kommer bli fantastiskt! puss!

2010-07-13 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0