summer tvåtusen9

denna sommar har väl egentligen varit två
den med Thomas och den utan Thomas
och det är väl den sistnämnda som jag ser som denna sommar
det vill säga att jag började leva denna sommar sådär runt midsommar
en regnig mig midsommar på Vidar, Johanna var på besök och det blev inget vidare röj
jag har lyckats besöka Kålmården, Liseberg och High Caparall. gratis inträde på varje ställe - det tackar vi för!
(Gröna Lund kanske får stå på schemat under hösten då)
det har varit brännbollsturnering och fotbollsturnering. självklart var jag med i vinnande laget båda gångerna ^
musikquiz och fleratal måndagar med vollyboll i Källängsparken
jag har jobbat över xantal timmar och varit ybertrött ännu fler, men flest timmar har jag nog haft roligt
Johannes, jag och Amanda blev de tre vise männen och gled omkring på många äventyr       
en av alla Johan blev offer för mig när jag blev rastlös + att vi tillbringat många tekoppar tillsammans
ett flertal pajer har bakats och Ylva har glömt att sätta på timern på spisen när hon försökt koka potatis
Malin har bjudit på alldeles förmånga bullar och Matlilda har snattat guldmynt åt mig
och för att inte glömma hur mycket glass jag har ätit i sommar, pga MAJA!
(allt detta resulterade i att vågen visar mer nu när jag kommit hem)
därför har jag börjat äta endast grönsaker tack vare Amanda som har hjärntvättat mig. fast om jag får erkänna så mår jag bättre
roligaste kvällen var nog ändå Annas födelsedag
det börja med att jag och Amanda käkade tacos och drack sommarens godaste & längsta öl
sen blev det tårta och tävling som jag vann!
efter det blev det den mest minnesvärda kvällen från summer 2009
i augusti blev det mycket ledig
en sväng till ljuvliga Göteborg, Madonna och Liseberg
gröna skor inhandlades som jag senare blev tillsagt om att jag inte fick arbeta i
det har varit killmysterium, språksvårigheter och uteblivna middagar. alldeles förmånga öl och riktigt många härliga människor som man lärt känna
Robin och Lilja som har varit pain i Satelliten är inte att förglömma. Maria som bara var ärlig och aldrig negativ
Gisela som varit med från början och alla alla andra som blev mina favoriter!
TACK FÖR I SOMMAR
vi hörs igen! <3


Kommentarer
Postat av: Gisela

De blir en sommar man aldrig glömmer.

har varit med om så mycket skoj, och kanske lite tråkiga besökare också

Du är underbar vännen<3



2009-09-03 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0