mjölksyra och blöta fötter!

idag har det faktiskt varit en hel del folk, man har att göra hela tiden nu iaf
fast sen är det ju kristi himmelfärd också dock känner man inte av den ledigheten direkt
jag lyckades ännu en gång få kassan att inte stämma
väldigt pinsamt faktiskt, tillslut har jag "spelat" bort massor av deras pengar
sen är det ju svårt att bättra sig när man inte vet vart man gör fel
imorn är det Coop dag och då är det tänkte att de ska komma 1500pers extra!
på eftermiddan sprang jag upp till Amanda i Snickerboa, där är det så mysigt
jag blir så lugn och harmonisk av Amanda, henne tycker vi om!!
dock var jag lite slut i skallen så jag lyckades skriva fel på en bysse, en jojjo och så slog jag fel när en annan kund handlade, efter de fick Amanda sköta inbränningarna!
klockan 5 var det slut för dagen, då tog jag en kopp kaffe och cyklade hem
och eftersom det är uppförsbacke hela vägen så hade jag lagom med mjölksyra i benen när jag var framme! regnet som har kommit och gått hela dagen fick stå för mina blöta fötter idag igen!
nu är det middagsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0