ja men du kan få gå före..

dagens par hittade jag på Tempo
kön var väldigt lång och dem hade av någon anledning bara en kassa öppen (av 2 möjliga)
när jag kommer ställer mig i kön med min överfulla korg så säger de gamla paret som står på lite sidan om att jag kan gå före,och visst jag gick framför. men sen kom jag på att jag hade glömt några saker och gick iväg för att hämta dem
när jag igen försöker ställa mig i kön några minuter senare så släpper fortfarande de äldre paret förbi mig,. och även dem som kommer efter mig och ännu mer efter mig
de ansåg att de hade så mycket att de kunde släppa förbi alla andra
de hade bara ett lager i botten på en grund vagn
det skulle ju inte förvåna mig om de stod där fortfarande!!

Kommentarer
Postat av: beckis

haha vad mysigt det lät! de kanske ansåg lite att de ville ta en paus bland alla andra, stressade människor? de kanske rent av hade massa tid att slå ihjäl, som de gärna spenderade i en kö på tempo? :)

2009-05-16 @ 22:51:34
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0