introdag

efter många om och men lyckades jag ta mig till campingen
tror dock att jag gick minst 2 kilometer förlångt, vilket resulterade i att min fina skavsår byggdes på till ett ännu finare skavsår ;P
jag hade även lagt in flera filmer som jag hade tänkt att kolla på på tåget påvägen ner men inte då, tror ni jag hade lyckats ladda hem program så jag kunde kia på dem ? icke!
men sån tur va så hade jag en dvdfilm med mig som jag kikade på två ggr
en gång på tåget och en gång på kvällen
ylva, en tjej från uppsala bodde också på campingen, så vi gjorde sällskap hela kvällen

på söndagen var det då introdag
kl 9 vid linas kök
bara de att jag, ylva och en tjej som hette Deniz inte lyckades hitta ingången,. men efter lite letande och telefonringande kom vi på plats
under dagen fick vi en massa folk presenterade för oss
massa information om hur allt går till och ser ut
vi fick personalkläder, dock inte den gula skjortan
vi tog personalkort - så nu kommer jag in överallt på stället ^
lite rundvandrig och massa glass vart det
helt okej dag
kändes kanske lite ovärt att åka så mycket men det kommer kännas bra när jag börjar att jag redan har vart där
jag börjar på lördag, inte på fredag som jag tidigare trott
alltså en dag till hemma
mycket som ska packas och tänkas på nu
börjar bli lite nervös
men jag är väldigt nyfiken

denna vecka ska tillbringas med min bror på något sätt, klippa av håret på onsdag, thomas bjuder på restaurangmiddag på onsdagkväll och sen blir det packa packa packa och Vimmerby på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0