inbyggd gps i skallen kanske?

efter många om och men med datorer som strula och internet som la av så lyckades jag få tag på biljett fram och tillbaka till Vimmerby
749 spänn fick jag punga ut!
jag kommer att få betalt för morgondagen men de tänker ju bara kostnaderna för halva resan
hämtade även ut min dator igår
cyklade hem med ett stor paket på pakethållaren och ett stort leende på läpparna
sitter vid den nu, glänsande och fin
den kommer vara min räddning ikväll då jag ska sitta själv i en campingstuga
fast jag är mest nervös över om jag ska hitta till campingen över huvudtaget :P
nu ska jag käka frukost och sen packa ihop lite grejjer för kommande dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0