godnatt, herr luffare

dagarna blir konstiga och jag åt ju inte precis någon glassig lördagsmiddag idag direkt
skulle snarare säga att det är onsdag kanske?
tisdagkväll påbörjas ledigheten, som är väldigt efterlängtad
då bär det nog av mot Stockholm för att träffa älskade Thomas
denna ledighet håller i sig enda till på fredag, sen upp och jobba på lördag igen

dagens kväll fick bestå av lite målaboksmålande, en kortiscykeltur och filmtajm; Notebook!
det lustiga var att jag inte riktigt kopplat att den filmen var just den filmen, jag läste halva boken för en herrans massa år sedan, måste säga att jag blev lite besviken på slutet. men den var fin!

sen är det såhär att jag inte längre får skriva utropstecken
så jag ska försöka unvika dem!
nu ska jag inta samma position som Maja, sovande!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

det är typ en sånhär film som man inte ska titta på när man precis blivit dumpad :S

2009-05-25 @ 17:14:15
URL: http://ejdefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0