Vidar, rum nr 6

jag bor på korridorsboendet Vidar, i rum nummer 6
nära till toalett/dusch, tvrum, kök utan att vara förnära nåt så man störs
här finns det ungefär 21(?) rum och ungefär lika många som bor här
vi delar på kök, tvrum, dusch och toaletter
Maja är min granne och hjälte
Maria är min nyvarande granne på andra sidan, men hon byter snart rum med Mickaela och Rebecka
(så dem sistnämda får ett dubbelrum)

jag har nu lyckats haft såhär fint på rummet flera dagar. väldans nöjd!
i ena kanten skymtar min vackra jordglod <3
jag står i ingången till mitt rum och då till höger om mig finns en garderob och till vänster finns en bokhylla med lite skit i
allting fanns i rummet när jag flyttade in, det är därför allt är så vitt
sen att jag lyckades köpa ett vitt överkast är en annan sak!
man får inte sätta upp något på väggarna, men jag har fuskat med en affisch ovanför sängen
men det är hemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0