vi luktar bättre tillsammans

jag har glömt att sagt att jag nu har jobbat här mer än en månad
endast en av dessa (möjlitvis 2) har jag kännt att jag verkligen jobbat
och de var den dagen det var 5000 gäster och den dagen jag stod i disken på Linas
annars sitter jag ju faktiskt mer och surfar dagarna i enda
dagen till ära fick jag vara i PippiGodis faktiskt, dock inte bra för hälsan!!
jag har väl börja vantrivas endel
tycker allt är tråkigt och att det inte är värt det längre
på sättochvis så hoppas jag att jag orkar kämpa
på sättochvis så vill jag ha din närhet
avstånd är jobbigt!

nu ikväll blev det pizza och städning
jag har pysslat med Kalle Anka-tidningar och gjort en sparbössa - innehåller nu drygt 150:- hoppas det blir mer innan den öppnas! 
första lönen kom i fredags
sämre än önskat, bättre än väntat (kanske?) 
har iaf lite att leva på, så ni börjar det klia i shoppningfingrarna
men jag ska försöka spara lite iaf 




vi luktar bättre tillsammans 
jag saknar dig, Thomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0