vegansk hallonpaj

Amanda infann sig på Vidar runt 9 snåret, med en fin blåklocka i handen
då jag precis kläckt det brighta idén om att vi skulle baka paj
jag fråga om Amanda ville smaka, till svar fick jag bara: om vi gör den vegansk
Bertilbil körde ner oss till Kvantum för att inhandla veganska produkter
lite magarin, vanlijsås & socker! hallona var redan veganska
sen bakades det må jag säga
och nedrans vad gott det blev!!
kvällen erbjöd uteplats och vi svepte in oss i tjocktröja och premiärtände mina ljus
en sådan kväll då livet smakar bra & man har dem man tycker om kring sig!
en sådan kväll som man vill dela med sig till alla man tycker om



Kommentarer
Postat av: Sara

How lovely! Jag får väl ta o åka med majs o linns dig!! <3

2009-07-01 @ 00:58:24
URL: http://saramedflera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0