torsdag

dagen efter ledighet går alltid bra att jobba
tills man inser hur långt det är tills nästa gång man är ledig!
men nästa gång jag är ledig så är Sara här :)
dagen har bestått av jobb 9.30-15.00. kort dag! ser ut som jag har en rätt lugn vecka framför mig
sen lite häng i Gylleneglassen hos Maja
efter de tog jag min cykel och riktade in mig på Nossenbaden
där låg värmde solen gott, har tom fått lite färg!
kvällen avslutades med en springtur!!! första på evigheter
nu ska jag ta tag i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Joz

jag vet, men jag tänkte att det var väl inte ens nån idé att fråga dig ;) det är bra med mig fast ingen vill umgås haha. hur mår du där nere?

2009-06-25 @ 22:24:42
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0