glad påsk

när jag vaknade i morse så sken solen
och de va ju väldigt kul för alla som ska fira midsommar
själv masade jag mig upp ur sängen betydligt senare än vanligt
halv 10 var jag åter igen på jobbet, och ledigheten var som bortglömd
vi har fått lyssnat på ljudet från midsommarfirandet i Björkdungen
några gäster har haft en blomkrans på huvudet
mer midsommar blir det nog inte
(möjligt att Thomas har fört över lite bakerier på mig)
känner mig galet tung i huvudet och har en märklig känsla i halsen
har hela dagen försökt kommit på ursäkter för att få sova ikväll
men Johanna är här och midsommar ska väl frias, trotts att jag är väldigt opepp
det blir grillning och lite cider
födelsedagsvinet får nog vänta ännu en helg
annars orkar nog inte mina axlar hålla huvdet uppe i morgon
eftersom det ska jobbas och vara trevligt då också (Y)

förra årets midsommar jobbades på Kreta
så får väl kanske hoppas att det blir mer kalas nu!

 
Glad midsommar gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0