en repris på första gången i mitt liv

tisdagen var solig
Martina gav klartecken på att någon av oss 2 som satt, och hade det segt, i biljettluckan fick sluta tidigare
jag smet i väg och käkade en glass hos Maja
sen cyklade jag till Eriks Hjälpen - Second Hand
har tänkt länge att jag ska dit och kika, men jag har alltid jobbat när de haft öppet
eftersom jag fick sluta tidigare som fick jag möjligheten
det var betydligt större än jag trodde
mycket glass/poslin, böcker, tyger, möbler, kläder och skor
riktigt roligt att gå kolla, men doften är ju lite speciell
jag gjorde faktiskt några fina fynd
en marinblå anorakjacka, ljusblå (jogging?)byxor, ett svart läderskärp och en spargris som man måste vända upp och ner och skaka ur pengarna. det finns inget hål i botten
för allt detta fick jag betala 133 svenska kronor! 
sen när har man kunnat köpa en jacka för 39 kronor lixom ? 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0