en dag ledig

9.00 väckte Maja min för att fråga mig om sällskap till jobbet, men jag sov! för jag är ledig
det enda tråkiga var att jag inte fick dröma klart min dröm
somnade om och vaknad utvilad närmare halv 12
efter datasittande och frukostätande tog jag tag i dagen
hittills har det blivit tvättande, omöblering och städning. tom dammsugaren har varit framme
hatar att dammsuga !!!
men nu är det fint (nästan), lite kvar men det är småplock!
vågar kanske slänga upp en bild senare

kl 14.08 pratade jag första gången idag
då Johanna ringde :) och berättade att hon kommer ner på midsommar
väldigt roligt tycker jag! önskar att Thomas kommer ner, men det visar sig väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0