Johan Hallberg

sedan högsäsongen drog i gång i början av juni så har jag sagt att jag ska ner till parken och kolla på när Johan är Jonatan i Bröderna Lejonhjärta
men eftersom jag sällan vart här när jag vart ledig eller så har jag inte velat besöka parken på min lediga dag, så har det inte blivit av 
igårkväll gick jag in till Johan och berättade för honom; Imorn händer något stort! Jag ska kolla på Bröderna Lejonhjärta
tydligen var vi tvungna att skaka hand på det också
så idag klockan 11 infann jag mig i parkens miljö för Lejonhjärta
jag kollade på alla 3 föreställningarna och även Madickens Pilluttaprogram på Stora scenen
där han är brevbärare och dirigent
så nu får du vara nöjd!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Han är redigt duktig tycker jag:)



tur du hade som fick se honom nu då, är juh inte långt kvar innan allt är slut nu:(

2009-07-28 @ 19:45:10
Postat av: Anonym

Ja, nu är löftet infriat och jag är nöjd. Fina bilder blev det också till på köpet. Fast för lite ben ;)

2009-07-29 @ 00:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0