innan eftertänksamheten har raserat hela natten

gårdagens spenderades i Vimmerbys Bullerbyn
tillsammans med Ylva, Ida, Maja, Markus, Sebastian & Elin
vi skulle spela kort och det blev något kortspel som jag kommer minnas som ett stort frågetecken
jag förstod verkligen ingenting. men jag var inte den enda, så jag slapp känna mig blåst
på vägen dit köpte jag och Ylva popcorn, så vi mosade i oss lite av det också
närmare 10 var mina ögon ännu dödare än dem hade vart tidigare under dagen
så jag gav upp
jag och Ylva cyklade hemåt. vi turades om att välja höger eller vänster i korsningarna, vi såg delar av samhället som vi inte tidigare sett. vägen vart betydligt längre men vädret hade varit toppen och det var en härlig sommarkväll

Kommentarer
Postat av: Gisela

Vad skoj att ni fick se lite av vimmerby då juh;)

2009-07-18 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0