sommarens mörka sidor

eftermiddagen tillbringades i Souvernibuktiken på Bråkmakargatan
där står man i kassan eller plockar upp varor i hyllorna
här finns det saker ifrån alla figurer, Pippi, Emil, Madiken, Ronja och Bröderna Lejonhjärta
tyvärr är det snordyrt
med dagens bästa kompis; Fläkten stod jag och tog betalt i 4 timmar varvat med att klunka vatten
så fruktansvärt varmt!! känns bra om man skulle få svettfläckar på sina fina gula skjortor
Airconditioning ja tack!
när jag sen senare kom upp till personalrummet, då jag skulle stämpla ut, så tyckte jag det var riktigt svalt
på bordet låg det en termometer som visade 31 grader!!!
jag vill knappt veta vilken värme jag stått ut med under dagen

Kommentarer
Postat av: Joz

haha sorry :( vi skulle rädda en men fredrik råkade skära i den för mycket så när vi släppt i den la den sig på rygg och dog :(((( ah jag gör det nu ;)

2009-07-03 @ 11:10:00
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0