ibland är det fettisdag på torsdagar

idag var det aningen lugnare i parken
men jag hatar fortfarande det flottiga Våffelhuset
jag slutade sådär vid klockan 3
då kikade jag igenom affärerna på stan lite
ville ha ett rött linne men ingen affär kunde uppfylla mina kriterier
kila hem till Vidar 2 sekunder för att sen kila ner till centrum igen
pizza med Herman
sen blev det glass och solsittande på torget
efter de gick jag husesyn på 41b


när jag sedan kom tillbaka till Vidar blev det fotovisning
släktkalas på mitt rum
väldigt mysigt sätt att avluta kvällen på
 <3

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, äter hon en Maria? Lätt bästa pizzan på Shalom!

2009-07-19 @ 20:35:28
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0