Hultsfredsfestivalen 2009

denna festival ja!
först skulle jag ju inte gå alls
sen skulle jag få köpa en biljett för 800:-
sen var den biljetten såld!
då tänkte jag att  jag struntar i festivalen
men då blev jag erbjuden att få köpa en biljett för kompispris
när jag efter de blev erbjuden att få en funktionärsbiljett, om jag jobbade lite lite på måndagens så tänkte jag; de är det ju värt!
sen fick jag inte funktionärsbiljetten
då skulle jag köpa kompisbiljetten
men då får Ticnet för sig att lägga ner verksamheten så jag inte kan köpa kompisbiljetten
och nu har jag beslutsångest!
ska jag köpa biljett i dörren för nästan 400kr mer eller ska jag invänta och se om Ticnet kommer igång
eller ska jag skita i det helt? det är ju trotts allt Kings of Leon som jag vill se mest
dem spelar ju ikväll, 23.45!
och det kostar mycket pengar!!
och det är brännbollsturnering ikväll
hej jag är en människa som lider av mycket beslutsångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0