en yrkesskadad människa

efter arbetet på ica i vintras gick jag alltid och drog fram varor i affärerna, när jag va och handlade
de har släppt lite nu och min nya yrkesskada känns aningen värre
inspektion av Sveriges nöjesfält!!
dagen här dagen har spenderats på High Caparall, som ligger jag-vet-inte-riktigt-var .. någonstans i Småland. cirka 3 timmar ifrån Vimmerby
det är ett Wild Western-nöjespark kanske man kan kalla det
med Lucky Luke, cowboys, indianer och knallpulverpistoler
otrevligt och slapp personal och många missar som förstörde illusionen
men vi hade riktigt roligt iaf - jag, tantEmilia och Linneabarn
vi har käkat nachos, spanska våffla och åkt ett tåg hela vägen till Mexico - det tog två veckor!!
på något vänster så lyckades vi pricka in alla shower väldigt bra, utan ens att ha kollat på schemat
vi trodde vi skulle i till ett krutbruk och vi kom in på den största Westernshowen under hela dagen
riktiga indianer från Canada som dansade chickendance och rockade sjuttioelva ringar på kroppen samtidigt
det inhandlades armband, pannband, hattar och sheriffstjärnor också, så nu är vi redo för maskerad!
kvällen avslutas med lite toner från Johnny Cash




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0