vi fortsätter att kalla det liv

onsdagsparty igår
inleddes med en lam förfest tills Amanda drog igång Alias
några öl på Harrys och trevligt folk
på vägen hem så hade jag & Sandra intervallträning
det vara bara vi som inte hade cyklar och det tog ju alldeles förlång tid att gå
så vi sprang!! mellan varannan lyktstålpe sprang vi & varannan gick vi
jag sträckte benet :/

ikväll har det varit torsdagsparty
middag hos Amanda sen MYS!
jag, Johan, Amanda & David låg i en hög i soffan och hade högläsning
sen blev det popcorn och mera mys
nu ska jag vila upp min slitna kropp, för att sen kunna ha en underbar helg
scones vankas på lördagmorgon! jag längtar
känner hur jag trivs väldigt bra just nu
(18 dagar kvar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt trevlig juh:)



Ni verkar ha det jätte mys på vidar;)



Räkna inte ner dagarna usch usch säger jag bara:(



2009-08-14 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0