Luntmakargatan 68

Varmt välkommen på anställningsintervju för säsongsjobb i Astrid Lindgrens Värld
Fredagen den 16/1 2009 kl. 14.00 är du välkommen på anställningsintervju. Vi håller till på Hotell Hellsten i Stockholm. Du hittar hotellet på Luntmakargatan 68, vi möter upp dig i lobbyn.

det var här allt började!
jag åkte dig & jag åkte hem och det kändes ju ganska bra
visst, jag hade tidigare vart på intervjuer och tyckte de gått bra men inte fått jobbet så jag vågade inte hoppas förmycket
nu återstod bara en lång väntan, i mars skulle jag få svar om jag fått jobb eller inte

.. hela mars gick och jag började planera vad man annars kunde hitta på i sommar
eftersom jag inte fått något svar anade jag att jag inte fått jobbet

sen den 5 april så hade ett stort kuvert ramlat ner i brevlådan, med mitt namn på:
vi tycker du är en av dem som skulle passa bra in och göra sagor till verklighet, så vill med det här brevet erbjuda dig en säsongsanställning i vår park.
+ en hel del annan viktig information.
jag fick en klump i magen och insåg att jag hade fått jobbet, vilket jag inte hade räknat med!
velandet började!
en hel sommar på ica då jag kunde tjäna väldigt mycket pengar eller en sommar på Astrid då jag skulle komma hem fattigare än innan men förmodligen få väldigt roligt..
velandet fortsätter ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0