söndagsfredag med lördagsmys?

det här med att jobba helger är ganska spännande
man får en vriden världsuppfattning
en konstig veckobild
och det finns en stor risk till att man är trött på oväntade dagar
jag har ju tidigare inte haft så stor koll på vilken dag det är 
och detta oregelbundna jobbandet förvärrar det hela
imorse hade jag koll på att det var söndag
jag ringde mamma för att gratta henne på morsdag. hon svarade inte
jag kände även att det var skönt att jag hade fått en ordentlig helghelg
fredagsmys hemma i Borgen i fredags och thai & öldrickande igår
men nu när jag kom tillbaka efter lunchen och ser på facebook att någon grattat sin mamma på morsdag blev jag förrvirrad
morsdag idag? är det inte fredag idag?
kollen var nere på noll igen
fast ändå, jag är ju ledig måndag & tisdag
så det skulle ju lika gärna kunna vara fredag. eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0