heja aktiviteter!

det är helt sjuk vad veckorna går fort på det här stället
jag har redan varit här en månad
nu är det bara 2 månader och 3 veckor kvar
inte för att jag räknar ner
för jag kommer förmodligen inte vilja att sommaren nånsin tar slut
vi lever som på ett läger
vi har lördag varje dag
lyckas peta i oss något med socker i ständigt
antingen så har man köpt hem godis, eller så har någon tagit hem inkurrans eller så bjuds det ofta på något nybakat hemma
Benjamin och Linda har börjar med godisförbud och det verkar väl bara dumt att inte hänga på. men det kan blir svårt
i veckan skedde även årets första dopp
jag, Linda, Anton och Simeon kände på vattnet nere vid Nossen
igår lyckades jag även färga huden röd, idag gör det aningen ont när jag kliar på mig
en vollyboll inhandlades också, det blev en långmatch i Källängesparken med Lina & grabbsen
idag börjar högsäsong. våra rövare och vår musiker uppträder för publik för första gången
ikväll är det premiärfest
och jag ljuter av livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0