istid samtidigt som överhettning?

tiden rullar på
mycket fortare än vanligt skulle jag vilja påstå
sån tur va sån hinner vi med en hel del ändå
för någon vecka sen rullade en istid in över oss
eftersom fönstret i vårat vardagsrum då var obefintligt så blev det nästintill minusgrader inne
utan att faktiskt överdriva skulle jag vilja påstå att det var 10 grader utomhus när vi åt frukost. i juli
sen kom en till värmevåg och vi fick svettas lite grann
en trip till Västervik för lite glasshäng vid havet
sen ett antal filmkvällar med pill i håret
avskedsmys med paj för Lina
personalGrillfest i Törnrosdalen. regnet kom även i år
men det blev en ordentligt trevlig kväll med kareoke och dans
ovanligt många "sjuka" dagen efter
igår blev det tjejhäng på Borg - pizza & Vänner
i veckan laddar vi för den årliga fotbollsturneringen
vi hoppas på att vinna!


Kommentarer
Postat av: maria

Jag missade regnet. Var var jag då?

2010-08-01 @ 18:28:25
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0