bra dag, javisst!

denna dag har vart bra!
jag hade rätt antal pengar i kassan både på morgonen och mitt på dan! jag lyckades! jag blev så himla glad!
sen myste jag upp i snickerboa med Amanda
de va uppemot 4tusen folk i parken idag så det var en hel del att göra!
men bättre de än inget alls!
sen nu har jag käkat mat och känner mig nöjd!
dock kliar det alldles förmycket överallt, Maja påstår att de är stresseksem men jag vill inte tro henne!
datorn sammarbetade inte riktigt heller men de ska inte få förstöra denna dag!
en cykeltur kanske ?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Har du tänkt på att du har utropstecken efter ungefär varenda mening...? :p

2009-05-23 @ 20:54:06
Postat av: Julia

Kul å läsa om dig och ditt roliga sommarjobb, är riktigt avis :)

2009-05-23 @ 23:08:57
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0