hard work work

senaste dagarna har bestått av lite annorlunda arbetsuppgifter
jobbet på satelliten på förmiddan har varit lika men sen på eftermiddan har jag vart såkallad lunchavbytare
jag har vart i Våffelhuset och gräddat våfflor
jag har varit i Bageriet och varit förvirrad bland kakor
varit i Pippigodis och snyltat lösgodis
och sedan var jag i Handelsboden och snyltade även där lite godis, av den äldre varianten.
det är tänkt att man ska vara på varje ställe 30 min och sen vidare till nästa
lite småstressigt men inte mot vad det kommer att vara i sommar, då det är trångt i parken
det känns ganska bra att vara lunchavslösare för då blir arbetsuppgifterna så varierade
då ledsnar man inte lika fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0