the last week

nu är vi inne på sista vecka
äntligen för vissa medan andra har ångest för att åka hem
panik för dem tredje som inte vet vad dem ska göra till hösten
jag tillhör nog alla tre

ikväll blir det äntligen ett besök på Brygghuset, (mat?&) öldrickning. Johan fyller år så han ska firas
imorn är det grillning och någon smyga/gömma/jaga-lek i parken, som står på schemat
på onsdag ska vi lyckas få ihop till någon form av 5kampsförfest innan det blir sista onsdagen på Harrys
torsdag blir första lediga dagen efter 7 arbetade dagar och då kan jag tänka att 1tusen saker ska fixas och städas
sen kommer mamma ner antingen under lördagen eller söndagen, men hon får gå själv i parken om ingen vil jobba åt mig?
på söndag arbetar jag för sista gången på Astrid Lindgrens Värld. 19.00 är det avslutningsfest på Linas kök
måndag bär det av mot Östhammar
och jag ska ännu en gång flytta hem till mitt gamla rum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag vill nästan följa med och gå med din mamma i parken :D haha

2009-08-24 @ 19:40:11
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch usch säger jag.. men jag ska ju jobba kvar till oktober på alv, men trist när alla ni åker nu:(



KOMMER SAKNA MASSOr

2009-08-25 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0