tisdag

efter jobbet cyklade vi till Ica och handla mat
(när jag hade lagt upp allt på bandet, dragit mitt kort och skulle gå för att packa, så frågade kassörskan om jag skulle betala juicen jag hade i hamnen också! lagom trött känner jag att man är)
sen tillbaka till parken
jag och Amanda la oss i korggungan vid Sockerdricksträdet innan det var dags att samlas
vid 8 började folk ramla in och vi tände grillen
korv & hamburgare stod på menyn
efter middag var uppäten så var det mörkt och dags för att leka

norsk körragömma
en person, jag i detta fall, börjar med att gömma sig
när någon hittar person nr 1 så gömmer den sig bredvid
och till sist så letar en efter alla

Kommentarer
Postat av: Gisela

söt bild på amanda ju:D



Niklas sitter och drömmmmmer sig bort i lina;)

2009-08-29 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0