hejja Harrys

(hejja uppdatering i rätt ordning)

cirka halv 21 under onsdagskvällen påbörjades Jenny, Johannes och Amandas ölprovning
tuggummit strax innan var en miss
lika så att vi inte förde något protokoll över huvudtaget
kommer ju inte dirket ihåg vilken av ölen som smakade godast
men det var gott när det varade
Anna skjuttsade oss mer till Harrys vid 11
det blev lite kareoke för dem som ville och lite öl för de andra
jag stod för hemgången och gick till sängs ovanligt tidigt
men det var väl värt det när jag vaknade


en bild på mig och mina kompanjoner kommer när Maria är vaken och orkar lägga in och skicka bilderna till mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj med öl provning juh:D



hur många olika sorter hade ni?

2009-08-21 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0