hejdå folk

nu var det lågsäsong igen
sommaren försvann, precis som besökarna
idag har vi ungefär 2500 besökare i vår park (som tydligen är på 130 000 kvadratmeter)
när jag idag stod i Pysslingglass så tog det 20 min innan jag hade min första glassköpare
jag stod där i 30 min totalt, så jag hade inte så mycket att göra
Stubben var stängde så där behövdes inte ens något lunchavbyte
nu sitter jag i vår kära Satellit med Robin och försöker fördriva tid
om 20 min får jag stänga min kassa och om 50 får jag stämpla ut
då ska jag hälsa på de finbesök som har anlänt till Vimmerby
Ida, Julle, Linda och Martin
det ska bli så mysigt!



Kommentarer
Postat av: pappa

26 fotbollsplaner alltså:)bra referens... hälsa upplänninarna o pyssla om dom ordentligt

2009-08-17 @ 22:43:15
Postat av: Anonym

hehe..Det finns så mycket att göra i parken nu juh:)

Eller inte, men kommer sakna allt när de är över :(

2009-08-19 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0