information tack!?

inläggen är få och orden inte dirket många
ouppdateringer beror på att bloggen är tillägnad kommande jobb
men eftersom det är ca en månad kvar tills jag börjar så finns det inte så mycket att skriva

i övrigt är jag aningen nervös inför jobbet
jag tänker på det minst sagt jämt
jag tycker att det kan få komma lite information om introdagen,
när jag ska vara där, om man kan bo där, får man mat, vad ska vi göra ect! tåg biljett ner kan ju även vara bra att boka om ingen vill köra en road trip ner med mig??
8-9 maj mer vet jag inte!
jag missar till och med Bjarnes 20 års kalas :(
på kontraktet står det även att jag börjar jobba den 15 maj, dvs samma dag som parken öppnar! jag skulle gärna ha en dag innan så jag vet vad jag ska göra !?
som sagt är jag nervös!
+ att jag måste köpa en dator, någon som kan hjälpa mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0