min första ledig dag!

vaknade ganska trött eftersom jag halvsovit hela natten
sängen knarrar så förbannat så jag vaknade varje gång jag eller Maja vände på sig, kändes de som
men aningen mer utsövd en vanligt pallrade vi oss upp till frukost för att senare dra en vända i parken
jag hade inte gått hela parken och sen blir man så sugen på att kolla på föreställningarna man inte hinner se när man jobbar
vi kikade först på Pippi som hällde vatten på Kling & Klang och höll fast dem med sina starka armar!


sen gick vi runt i parken och kikade på alla de olika ställerna..här är lite olika ställen som ni säkert känner igen er ifrån!



efter föreställningen på stora scenen så gick vi till Nils Karlsson Pysslings hus
där är alla saker jättestora




en bild på mig och Maja får avsluta!

Kommentarer
Postat av: beckis

Bilden där du sitter på jättestolen påminner iofs lite om bilden på dej där du biter i bordet, i din gamla lägenhet. Du ser ungefär lika stor ut ;)

2009-05-22 @ 13:37:41
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0