here we come, Vimmerby!

tiden går fort numera
väldigt fort
på lördag går flyttlastet ner mot Vimmerby
min trogna vapendragare Ylva har nydligen tagit körkort och kör hos hela vägen ner till Småland
på söndagen är det introdag.
kära återseenden och allt som hör till
sen lämnas jag kvar och Ylva åker hem
onsdag den 12, börjar jag jobba
Satelliten i år igen, men i år ser det ut som det blir mestadels Satelliten
fick schema igår och jag hårdstartar med 5 jobbdagar 1 ledig dag och sen 5 till!
men jag gissar på att besökssiffran inte är rekordhög så det ska nog gå bra

dock skulle jag vilja ha några fler dagar hemma
jag har inte hunnit få tillräckligt mycket vår här
har inte hunnit säga hejdå till alla
önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0