första veckan!

jag och Anton trottsade vädret imorse
vi cyklade till jobbet
såhär i efterhand så bör nog jag prioritera ett inköp av regnbyxor
just för stunden så är det uppehåll
men i övrigt så känns det som att Småland bara har regn att erbjuda
jag vaknade inatt av att det regnade
det smattrade så högt på vårat rangliga tak så jag var tvungen att komma om det verkligen var regn som föll från himmlen
det var det trotts att man bara såg streck när jag tittade ut

här om kvällen var det ett ordentligt åskväder
vissa blixtar var nog riktigt nära
jag spelade kort med mina roomies på Borg
såndär syssla som är mysigast i regn

igår blev det först lite fjäderbollssparkning med Anton
vi slog nytt rekord på 11 kickar
efter det blev det filmkväll
fredrik gjorde spispopcorn och var ordentligt duktig på det
Benjamin bjöd på digestivkex till hela kompaniet
och vi hade väldigt mysigt

eftersom jag inte har något internet där jag bor så blir bilduppdateringen utesluten

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hoppas du trivs på alv nu :) tänkte komma ner och hälsa på någon dag, för jag saknar juh dig massor nu !

hihi kram kram

2010-05-18 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0