sista dygnet!

jag vet inte riktigt under vilken kategori som dagens känslor hamnar
om jag ska skratta eller gråta
jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på vilka underbara människor jag har bott med i sommar
vilken fin sommar vi har haft tillsammans
samtidigt som jag inte kommer sakna tyskar som inte förstår vad man säger
eller ta skit från gnälliga gäster

just nu känns det ganska bra att göra sista dagen
jag har ju ändå på något sätt räknat ner
men på tisdagmorgon när jag får äta frukosten utan Fredrik, Linda & Ingeborg så kommer det kännas ledsamt

6 timmar kvar
avslutningsfest med dunder & brak ikväll!
hemresan imorn längtar jag dock inte efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0