nytt schema!

vi har inte fått ut schema för hela sommaren, utan vi får ut några veckor i taget
nu har vi fått ut över veckorna 25-28
och ja, nu börjar högsäsongen!
schemat ser betydligt jobbigare ut nu är tidigare!
nu kommer jag sitta i Satelliten (biljettförsäljningen) vissa förmiddagar, ibland hela dagar och ibland fram till 14
de dagar då jag bara är där på förmiddagen så kommer jag springa runt som lunchavbytare på eftermiddagen
då kommer jag vara i Pippigodis, Souveniren, Handelsboa, Snickerboa, Bageriet´, Våffelhuset, Korvkiosken och Frukt & Festis! jag ska inte vara i alla dess på en dag men många av dem iaf! ca 30 min på varje ställe! men det blir roligt med lite variation!

såhär ser schemat, som vi jobbar efter, ut

lite rörigt eftersom man ser hur alla andra jobbar, så man ser om man kan byta någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0