första besöket på Astrid

till helgen drar jag ner till Småland för första gången (med detta ändamål)
jag ska på såkallad intodag, då jag kommer få information om min arbetsplats, rutiner, lön, schema, "personalklubben" och säkert massa mer!
jag ska infinna mig där på söndag klockan 9
eftersom det säkert tar 5 timmar att åka ner så påbörjas resan redan på lördagkväll
sen ska jag hitta själv till Sagolandet från stationen
den som är villig att skjutts mig lär ju få en fet belöning ;D

jag har förvigt även fått reda på hur jag ska bo
jag har fått ett rum i ett korridorsboende vid namn Vidar
Maja påstod att det var lite dyrare men nytt och fräscht!
jag maila en av mina chefer(?) och frågade om det fanns möjlighet till något billigare, men som det såg ut nu så var allt uppbokat & fullt
vore ju annars najs att bo billigt då jag inte kommer tjäna storkovan i sommar :/

håll tummarna för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0