ångest ?

jag är sådär lagom stressad hela tiden
utan att vara just stressad
jag strosar omkring och tror att det är jättelångt kvar tills jag ska åka
men det är IMORN!
jag har börjat packa men inte som jag kanske borde
om minsta lilla sak går fel så blir jag jätteirriterad och de är nog just för att jag är stressad
en hel del är nog också för jag oroar mig över hur det blir utan thomas

igår gick jag på stan en sväng för att shoppa upp mig lite på saker jag ansåg mig behöva inför sommaren
det resulterade i: beiga chinos, vit/svart randig tröja från herravdelningen på hm, en grå längre tshirt, ett linne, en rosa/svartrandig bikini (svart under del), svarta shorts, en dataväska och hudkräm och sånt trams! jag är nöjd och hoppas på att jag kan spara lite pengar i sommar. inte gå låss på några impulsköp. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0