reservation för ändringar

imorse när jag rulla iväg till jobbet så hade jag lite ångest
på mitt schema stod det att jag skulle vara i Satelliten hela dagen 9.30 - 17.30
det betydde alltså; ingen Snickerboa och ingen Amanda
nog för att högsäsongen drog igång idag men så fasligt med folk tror jag ändå inte de skulle vart så vi haft att göra till halv 5!!!
sådär framåt 11 ringer Martina och säger att jag ska vara vid lotteri/bollkastning
lite panik men bättre än biljetten hela dagen
så jag kila upp till bollkastningen efter lunch
bättre än väntat, tom lite stressigt. men det är roligt när det händer lite grejjer
först stod jag i Prick i Pannan, där ska man kasta 10 köttbullar i ett hål i en stekpanna (fruktansvärt svårt!!)
sen stod jag i bollkastning, där man ska kasta ner 6 plåtburkar med små bollar (aningen lättare) 
jag fick ge ut några 3dje priser, första priserna får gå till någon duktig!
klockan 16 drog jag mig därifrån
köpte en glass och stämplade ut
betydligt tidare än jag tidgare trott
smet upp till det nya Pippihuset som hade premiär idag och kikade på föreställningen lite
en kvinna hann gnälla om den gäggiga marken hos mig också!
 

nu ska jag duschas och göras iordning inför kvällens galaj!
perimärfest på Linas kök 19.00
hejja party när man jobbar dagen efter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0