omänsklig massage

inne i personalrummet finns en såndär fin massagestol i svart läder
en sån som man tänkte att det skulle ju vara skönt att sitta, men aldrig tar sig för
idag slutatde jag klockan 15 och tänkte först smita hem på engång
men fastnade ganska hårt i massagestolen
30 minutersprogrammet kände kanske lite långt, men 10 minuter ryggmassgae blev det allt
medan jag satt där och hade det gott så flög tankarna tillbaka till veckan innan studenten och det såkallade sexpartyt
jag citerar Joseful Bring för att det ska bli rätt: om den där dildon har 15 olika funktioner.. blir man inte ganska kräsen då?


efter förmånga minuter i massagestolen kanske man blir kräsen på den fronten också?

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är det för rött jag sitter o pillar på? intressant..

2009-07-01 @ 08:06:36
URL: http://ejdefur.blogg.se/
Postat av: pappa

en sån brukade ja sova midda i....hur skönt som helst:)

2009-07-02 @ 07:08:05
Postat av: pappa

en sån brukade ja sova midda i....hur skönt som helst:)

2009-07-02 @ 07:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0