Luffarorkestern

sitter fortfarande i denna kalla entrékassa och tittar in mot Astrid Lindgrens Värld
det man ser är barn som leker i snurrgrindarna (?) och lite människor som går fram och tillbaka inne i parken
har för mig att Luffarorkestern ska komma förbi inom en snar framtid, om inte så hoppas jag verkligen det
det är mysigt när de spelar en trudelutt

idag är det inte ritkigt lika kallt
men det kommer kyliga vidare över benen ibland
dock inte invirad i filt idag och jag har bara druckit en kopp te hittills

om 1 timme och 21 minuter slutar jag dagens pass
hoppas jag lyckas räkna kassan rätt på första försöket och slipper jobba gratis
sen har jag ledig enda fram till torsag morgon kl 9.30!!
onsdag = ledigt!
väldigt behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0