fredag, söndag eller tisdag kanske?

kan ju inte dirket påstå att de kändes som fredag när jag slutade jobbet igår
en glass hos Maja var givet
sen vart det lite film för att hålla tankarna borta
jag hade ingen koll på klockan men efter våldsamma skrik ifrån tvrummet påmindes jag om att det var fotboll
U21(fotboll)var i semifinal och hade precis vänt 0-3 till 2-3 när jag kom in i matchen
Johannes var tokig vilket visades tydligt efter de 3dje målet
3-3 och de 90 ordinarie minuterna var slut
sedan förlägning och straffar
resultatet blev olyckligtvis 7-8
ännu en förlust på straffar! det är något vi behöver jobba på
men en grymt bra match med en otrolig vändligt
sådär så man satt och ryste hela tiden
efter matchen vart de bara häng i soffan, massa trams med Johan
ingen bra kombination med två trötta dryga människor!
men ett gott skratt fick vi oss
lite mer gåshud på armarna då dokumentären om Michael Jacksson visades
otroligt grym artist!
kvällen avslutades med ett mail ifrån Tradera:

Hej jenny
Vi på Tradera är glada över att du är medlem hos oss.
Idag är vi dessutom extra glada över att kunna skicka dig en av 1000 Spotify-invites! Du får den eftersom du var bland de 1000 första i vår tävling att lägga ett bud på Tradera mellan den 14 och 31 maj 2009.

känns bra när man inte ens visste att man var med i tävlingen
men eftersom jag redan har Spotify så jublade jag inte
någon annan som behöver...?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ha Spotify!!!! Eller har du redan gett bort den ? :S

2009-06-28 @ 16:28:01
URL: http://saramedflera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0