på nya äventyr i Vimmerby

Amanads kedja gick av på mitten på vägen hem
jag höll mitt löfte till Johan
Maja kissade nästan på sig
los Brudos grillade på Vidar
jag tappade nästan ciderna påväg till Nossen
Maria har ett nytt objektiv till sin kamera
Johan hade inga torra byxor efter badet
Ylva hängde i vattnet
jag stod på händer
Emelie va där
Amanda var trött
Malin hade vunnit burkar i automat
Johan bjöd på chillite
David hämtade ljudbok
Johannes tvättade fötterna utan tvål
Linnea dra ur MacDonaldsglas
och Emlila var trött
dagen har varit ett äventyr!




"där på botten av sjön, satt säkert ett 30tal tigrar i bilen och käkade smörgåsar med prickigkorv på"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0