berg och dalbana

upp och ner fram och tillbaka hela tiden
en sista minuten till Stockholm i tisdagskväll (tåget från Vimmerby var inställt så jag fick lifta med två tanter som bjöd på godis)
där vart de tedrickning med faster Lola och Thomas
sen somnade vi gott i kusin Elins säng på Söder

onsdagen bestod av många felkörningar i centralare delarna av Stockholm, när vi nästan gett upp hade vi hittade rätt
målet var Spånga gymnasium, där Natalie skulle springa ut 14.15
såntur va hann vi i tid, hade annars blivit väldigt pinsamt
att jag & Thomas var där var en överraskning vilket var väldigt kul
Natalie blev förvånad och glad!
sedan vart de hem till Huddinge där de vankades middag, tårta och presentöppning
efter kalaset körde Thomas hemåt mot Östhammar

torsdagen regnade det verkligen hela dagen
jag och Thomas åkte till mamma och drack kaffe och käkade nybakade bullar
spelade kloss(?)spel och sen åkte vi till pappa och lagade hembakade pizza och tittade film
som sagt en slapp regning dag!
dock mysigt
 
fredagen började inte så bra
tråkigt att behöva säga hejdå och sen spendera hela dagen själv
duschade, käkade frukost och tog det lugnt
sen kaffe med mamma och pappa
(observera att jag har blivit ett offer för kaffet)
hann även säga hejdå till Thomas igen!
kände bra .. dock alltid tråkigt att skilljas
bussen mot uppsala fick jag betala barnbiljett (ekonomiskt!!!)                        
sen bar det av mot Småland & Vimmerby
mobilen dog alldeles förtidigt så jag vart själv och hade tråkigt

nu är jag på Vidar
har pratat av mig lite hos Maja, som äntligen flyttat in
min fina jordglod står på byrån <3
och jag ska sova! 
premiärfest imorn!
grattis studenter
puss och kram

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0