ansträngande arbete

för tillfället har vi 7 kassor öppna och dem är 5 stycken på parkeringen
och det är inte en kotte mer än för 1 vecka sen, när vi var hälften så många här
jag kan fortfarande räkna antalet kunder på mina händer
förvisso sitter jag vid en av de kassor som är gömda
skillnaden mellan att jobba och vara ledig (när det regnar) känns inte så stor
när jag jobbar så behöver jag bara vara lite trevligare
och se aningen fräschare ut
men jag måste ju erkänna att det är många internetsidor som är välbesökta under sega dagar
känns väldigt tråkigt att titta på solen också
men andra tisdagen i juli har alla nöjesparker i Sverige besöksrekord
då blir det andra bullar
9500 besökare är det beräknad, lite skillnad mot 3000 som det är nu i dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0