veckans lediga dag

klockan 5 i eftermiddags sa jag hejdå till jobbet
nu är jag ledig tills på onsdagmorgon

Emilia gav mig pill-i-håret till musik av Etype
Marias val, som jag spydde på
sen satte vi färg på vardagen och paintade ögonbrynen svarta
för att sedan sätta dit mugg/skåltjuven i detta hus.. kan ni gissa vem det va?

tisdagens att-göra
skriva vykort till släktens russin
räkna på lönen
kolla på Bröderna Lejonhjärta i parken
baka bullar?

besöka pysselaffären

ledigt var det!!
Ylva är också ledig så hon får sällskapa


Kommentarer
Postat av: Gisela

Vill också vara ledig, men just nu sitter jag här och väntar på allt folk som ska komma ;) Wiiie..



Hoppas ni får det skoj i dag:D

2009-07-28 @ 09:49:47
Postat av: maria

Satte dit tjuven? Vem var det? Bengan igen?

2009-07-29 @ 13:06:49
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0