minnet är bra men kort

jag höll på att glömma om min fantastiska gårdag
onsdag är lika med kareoke på Harrys i Vimmerby
jag har dock inte lyckats följa med ut någon gång, pga ovilja

Anna fyllde 25 på onsdagen och allt var som upplagt för kalas
det var tårta klockan 7 i köket, många var bjudna
jag och Amanda taggade med vin på mitt rum
under kvällens gång blev det häng i köket och tävling
Anna var lekledare, hon sa en sak som man skulle hämta och lämna till henne. den som kom sist tillbaka med grejjen åkt ut
det var saker som; en tshirt, kalsonger, något som kommer utifrån, någon annans byxor ect
det stod mellan mig och Matilda i finalen, då man skulle hämta något på hjul
Matilda flög ut i hallen för att hämta cykeln som stod där, jag höll fast cykeln så hon inte skulle vinna
tills underbara Amanda kommer på att min klockan går på kugghjul
jag sprang fram och lämnade min klocka och vann!
då blev jag ägare av 2 trisslotter + en chokladask
närmare 11 bar det av ner mot centrum
för en väldigt trevligt kväll på Harrys
jag och Johan tog sällskap mot Vidar, jag ville bada i fontänen i parken men lyckades inte lura med honom.
ena min fot fick iaf bada

skulle nog vilja påstå att detta är den kväll jag har haft som roligast under hela sommaren
jag var varm i kroppen av kärlek


kameran lämnades på rummet
detta ska föreställa mitt glas med vin
när jag bjöd bort en klunk till Maria så hittade hon något i glaset
jag påstod att det var ett spöke

Kommentarer
Postat av: Gisela

Skoj skoj ju...Hörde att det var livat, tråkigt att jag inte han komma bort bara hade varit skoj:)

2009-07-31 @ 10:09:47
Postat av: gisela

Hon fylllde väl 25 år? ;)

2009-07-31 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0