Hultman på Hultan

suget efter Hultan blev stort
och att få träffa Kosmos och Lilly ännu större
jag drog dit med Hermansson
när vi väl kom in på området, efter en stunds köande, så letade jag upp Shejken
som inte visst att jag var där och blev måttligt förvånd!
han kunde inte sluta krama mig och påstod att det var det bästa på hela Hultsfred ^
vidare till Winnerbäck, sedan Mando Diao som även denna gång var grymma!
sedan tog jag en sväng runt sjöcampingen för att leta upp Josefine & Lillian, men inte hittade jag dem inte
jag blev aningen själv!
stod längst bak på The Sounds & Timbuktu och frös röven av mig
när jag väl kom in genom dörren på Vidar igen fick jag ett sms om vart brudsen var
men då var det försent :(:(:((
det är ju alltid kul med bra konserter med att träffa brudarna hade ju varit pricken över i:et


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0